سعید گل‌محمدی

۱۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آیه 7 سوره آل عمران در طول تاریخ مورد بحث افراد زیادی قرار کرفته و همیشه مفهوم متشابهات، محکمات، راسخون در علم و ... که در آن آمده مورد اختلاف بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۰
سعید گلمحمدی

محمد شحرور یکی از نو اندیشان دینی عرب زبان است که رویکرد قرآنی دارد و نظریه حدود را در رابطه با حدود اجتماعی قرآن ارائه کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۷
سعید گلمحمدی

روش فهم صحیح قرآن چگونه است؟ در این مقاله قصد دارم یک سیر منطقی برای اینکه ما بتوانیم از آیات قرآن به خصوص آن آیاتی که فکر ما را به خود مشغول کرده است و اغلب به خاطر کج فهمی باعث به وجود آمدن شبهاتی شده است ارائه دهم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۷
سعید گلمحمدی

یکی از مواردی که در فلسفه به عنوان برهان برای رد وجود خدا استفاده می شود مسئله شر است. این برهان می گوید چون در جهان شروری وجود دارد بنابراین امکان آن وجود ندارد که یک خداوند عالم،‌ قادر و خیر مطلق وجود داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۱
سعید گلمحمدی

استیون هاوکینگ دانشمند بزرگ معاصر است که در سال های پایانی عمر خود تلاش کرد وجود خدا را به چالش بکشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۴۷
سعید گلمحمدی

سایت پارس قرآن یکی از سایت هایی است که کل متن قرآن کریم را به همراه ترجمه های مختلف منتشر کرده و امکان جستجوی تعداد تکرار کلمات در قرآن را نیز فراهم نموده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۰
سعید گلمحمدی

مدرسه فقاهت یکی از سایت هایی است که توسط حوزه علمیه قم ساخته شده و دارای دو بخش کتابخانه و دروس خارج فقه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۵۰
سعید گلمحمدی

معجزه زوج و فرد در قرآن یکی از موارد شگفت انگیزی است که در بین تعداد آیات هر سوره از قرآن کریم و شماره این سوره ها برقرار است. این اعجاز ریاضی مدت زیادی نیست که کشف شده است ولی با توجه به آزمون پذیری ساده حتی با یک ماشین حساب و قابل اثبات بودن آن مورد توجه بسیاری از قرآن باوران قرار گرفته است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۳۵
سعید گلمحمدی

در صورتی که می خواهید یک نویسنده حرفه ای باشید باید یک دفترچه یادداشت ایده ها داشته باشید. در تعریف نوشتن حرفه ای می توانم مثال   عادت روزانه نویسندگی برای سه ساعت مداوم را بزنم که هر روز برای حدود 3 ساعت می نشینید و می نویسید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۴۴
سعید گلمحمدی

اگر علاقه مند به یادگیری روش نویسندگی برای سه ساعت به صورت مداوم هستید کلیک کنید تا شما را با یک راهنمای کاربردی توپ آشنا کنم. در این روش شما می توانید برای مدت طولانی بدون اینکه تلگرام، توییتر، واتساپ بروید یا حواستان به جای دیگری پرت شود بنویسید و بنویسید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۳
سعید گلمحمدی