سعید گل‌محمدی

تاخیر گوگل در ایندکس مقالات طولانی

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۸ ب.ظ

آنچه در عمل می بینیم سرچ کنسول گوگل جدیدا تاخیر زیادی در ایندکس مقالات طولانی دارد. 

اگر شما هم در طی روزهای جدید چنین تجربه ای داشتید که مقاله طولانی نوشته اید و در سایت یا بلاگتان قرار دادید ولی گوگل فعلا آن را نادیده گرفته است و اقدام به ایندکس آن نمی کند آن را با ما در میان بگذارید. من نمی دانم این فقط مشکل من است که در هفته جاری چندین و چند مقاله ام در بلاگفا یا یکی در همینجا ایندکس نشده است یا این مشکل همه گیر است.

EDUCATIONAL PROCESS: INTERNATIONAL JOURNAL

آپدیت های جدید ظاهرا فقط روی رتبه پیج ها تاثیر گذار نبوده است بلکه تاثیر زیادی نیز روی سرعت ایندکس صفحات گذاشته است و نمی دانم با چه توجیهی بسیاری از صفحات با کیفیت بالا را نا دیده می گیرد و مثلا وقتی محتوای کوتاهی منتشر می کنیم سریع آن را ایندکس می کند. البته این موضوع که مقالات کوتاه تر سریع ایندکس می شوند را کامل تست نکرده ام و به همین خاطر احتمالا این مقاله کوتاه خواهد بود.

شاید گوگل بخواهد به همه سئو کارها دوباره رو دست بزند و محتواهای طولانی را واقعا کمتر ایندکس کند!!!

شاید هم تعداد کلماتی که به صورت روزانه می توانیم در سایت قرار دهیم محدود شده است فکر کنید شبیه توییتر بشه!!!

 

خبر اینکه این مقاله با مدت کمی بعد از انتشار در گوگل ایندکس شد. البته این موضوع می تونه به علت متن کوتاه نباشه چون من یکسری لینک از این وبلاگ قبلا منتشر کردم که احتمالا باعث شده گوگل با یک حالت مشکوک به مقالاتم نگاه کنه. البته بعدا پاکشون کردم.

این موضوع تاخیر در ایندکس مقالات طولانی رو تو دو تا از وبلاگ هایی که توش مطلب می نویسم الان چند باره که تجربه می کنم و به نظرم فقط مربوط به من نیست.

تاثیر لینک های بد رو در این مقاله مورد بررسی قرار دادم حتما بخونید تا یک وقت خدای نکرده گرفتار لینک های مخرب نشوید:

تاثیر لینک های بد در رتبه گوگل

 

به همین خاطر تصمیم گرفتم مقاله ای بنویسم در رابطه با تاثیر مقالات طولانی در رتبه سایت ها که در لینک زیر می توانید آن را مطالعه کنید و سر آخر خودتان تصمیم بگیرید که مقاله منتشر شده شما طولانی باشد یا کوتاه:

 

نیل پتل و موفقیت با پست های بالای 4000 کلمه
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۳
سعید گلمحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی