سعید گل‌محمدی

تاثیر لینک های بد در رتبه گوگل

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۵ ب.ظ

از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای سایت شما اتفاق بیفتد این است که خودتان یاد دیگری لینک بد یا نا مرتبطی را استفاده کنید.

 

یکی دو مورد استفاده از لینک های بد برای سایتتان ممکن است تاثیر زیاد بدی برایتان نداشته باشد اما فکر کنید ده ها مورد از صفحات سایت خود را در یک صفحه دیگر لینک می دهید. این کار موجب می شود تا الگوریتم پاندا شما را جریمه کند. 

Backlink Icon | SEO Iconset | DesignBolts

لینک دهی باید کاملا به صورت طبیعی و در داخل مطالب مرتبط صورت بگیرد مگرنه تاثیرات بدی برای سئو سایت خواهد گذاشت. فرض کنید شما به ده ها سایت کامنت می فرستید و لینک تان را در آن جا به نمایش می گذارید. این نوع لینک دهید تاثیر بدی روی سایت خواهد گذاشت.

بک لینک در پیوندهای روزانه

الان من دو هفته پیش ده ها پیج از صفحات وبلاگ خودم در بلاگفا را در همین وبلاگ به صورت پیوندهای روزانه یا ثابت لینک دادم که الان می بینم اون وبلاگم را داغون کرده است و به هیچ وجه صفحات جدیدی که در آنجا منتشر می کنم در صفحات گوگل نمایش داده نمی شود. الان تصمیم گرفتم لینک صفحه اصلی آنجا را نیز از بین پیوندها بردارم تا اون وبلاگ به یک حالت استیبلی برسد. 

به یاد داشته باشید گذاشتن لینک سایت دیگر در بخش پیوندهای روزانه می تواند کار خطرناکی برای سایت مقابل یا حتی وبلاگ خود شما باشد چون لینک در همه صفحات شما نشان داده خواهد شد.

ایجاد لیست لینک ها در کانال تلگرام

ممکن است تصمیم بگیرید که لینک مقالاتی را که در وبلاگ خود منتشر می کنید را به صورت لیستی داخل یک کانال تلگرام منتشر کنید اما من به شما می گویم دست نگه دارید همانطور که در نتایج جستج می بینید گوگل به کانال های تلگرام نیز سرک می کشد و لینک های موجود در آن را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد توصیه من این است هر لینکی که در آنجا منتشر می کنید همراه با یک متن چند خطی مرتبط باشد و ترجیحا فقط یک لینک را در هر پست قرار بدهید.

 

نکته ای را به یاد داشته باشید شما فقط در وبلاگ خودتان اجازه دارید لیستی از پیج های مختلف در همان بلاگ را منتشر کنید در وبلاگ های دیگر این کار مشکل دارد. در تکرار لینک ها در بلاگ خودتان هم احتیاط کنید که موضوعات زیاد نامرتبط نباشند.

 

تاثیر بک لینک های خوب

بک لینک خوب بهترین تاثیر را در رتبه سایت شما دارد و خیلی سربع می تواند رتبه سایتتان را بهبود بخشید و به همین شیوه تاثیر بک لینک بد نیز به همان مقدار فاجعه بار است بنابراین در تولید بک لینک ها خیلی دقت کنید تا به شیوه ای کاملا طبیعی (همراه با متن مرتبط) و قطره ای تولید شوند.

 

توصیه من برای رتبه گرفتن در گوگل بیشتر بر تولید مقالات کامل است تا گرفتن بک لینک های غیر طبیعی به یاد داشته باشید الگوریتم پاندا در کمین بک لینک هایی است که برای فریب گوگل ساخته می شوند. برای مطالعه در مورد محتوای کامل لینک زیر را پیشنهاد می دهم:

 

نیل پتل و موفقیت با پست های بالای 4000 کلمه

 


بدانید که موفقیت در رتبه گوگل یک شبه اتفاق نمی افتد و نیاز است تا در طول زمان گوگل به شما اعتماد کند تا مایل شود کاربران خود را به سمت سایت تان بفرستد و بک لینک بد این اعتمادی که ذره ذره جمع کرده اید را بر باد خواهد داد. (منبر تمام)
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۴
سعید گلمحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی