سعید گل‌محمدی

نیل پتل و موفقیت با پست های بالای 4000 کلمه

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۰۳ ب.ظ

نیل پتل یکی فعالان حوزه سئو تولید محتوا هست که توانسته موفقیت بزرگی را در بین موتورهای جستجو از آن خود کند. او یکی از اسرار موفقیت خود را نوشتن پست های بالای 4000 کلمه می داند. 

بله نیل پتل مقالاتی را در سایت خود منتشر می کند که بالای 4000 کلمه باشند. این یک قانون برای اوست که پست های با تعداد کلمات کمتر را ارسال نکند. 

Neil Patel Head" Sticker by the3rc | Redbubble

او معتقد است در جهان امروزی اینترنت فقط با چنین پست هایی می توان رتبه های برتر موتورهای جستجو را از آن خود کرد.

به نظر من اینکه شما برای هر موضوعی مجبور باشید بیشتر از چهار هزار کلمه بنویسید موجب می شود تا تحقیق تخصصی در آن مورد انجام بدهید.

تولید محتوای معمولی که ما انجام می دهیم اینگونه است که گوگل را باز می کنیم و کلمات کلیدی مرتبط با مقاله را سرچ می کنیم و با کمک چند پیجی که ظاهر می شوند یک مقاله جدید می نویسیم اما اگر مجبور باشیم بالای 4000 کلمه با کیفیت به روش نیل پتل بنویسیم قطعا نیاز به جستجوهای بیشتری با کلمات مرتبط مختلفی خواهیم داشت که باعث می شود یک مقاله مستند ارائه دهیم.

البته گاهی نیاز است مقاله را منتشر کنید و بعد از چند هفته به سراغ آن بروید و کامل ترش کنید.

محتوای با کلمات بالا رتبه بیشتری می گیرد؟

گرچه گوگل چنین مطلبی را را رد کرده است اما تحقیقاتی که روی نتایج اولی که موتور جستجو آن را نشان می دهد انجام شده است نشان می دهد که بله محتوای با تعداد کلمات بیشتر در رتبه های بالاتری قرار می گیرد و البته شرط آن این است که محتوای زیاد در راستای موضوع باشد نه اینکه یکسری مطالب غیر مرتبط سرهم بندی شده باشد.

در ایران چند کلمه بنویسیم؟

به نظرم این اعدادی که نیل پتل می گوید بیشتر برای زبان انگلیسی است که رقابلت بالایی در آن وجود دارد در ایران می توان با محتواهای 1000 تا 2000 کلمه ای بهترین نتایج را به دست آورد. البته به موضوع هم ربط دارد به گونه ای که در کلمه کلیدی مانند تولید محتوا نیاز به مقالات با کلمات بیشتری است.

فکر کنم این مقاله ام با مقاله قبلی که نوشته ام به نوعی در تناقض باشد آن را نیز بخوانید و نتیجه گیری کنید:

 

تاخیر گوگل در ایندکس مقالات طولانی

 

نکته: خود این مقاله که نوشتم بالای 4000 کلمه نشد امیدوارم بعدا مطالب مفید دیگری در این راستا پیدا کنم و متن کامل تری به شما ارائه کنم.
 

نکته قابل تجربه از انتشار مقاله نیل پتل و موفقیت با پست های بالای 4000 کلمه اینه که تا الان هیچ بیننده ای نداشته و دلیلش اینه که خیلی کوتاه نوشته شده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
سعید گلمحمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی